Zoeken

Klantenservice


Contact:

Heeft u vragen, suggesties of klachten, neem dan contact met ons op via e-mail blu-raydvdshop@blu-raydvdshop.nl dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op.

U kunt ons ook van Maandag t/m Vrijdag tussen 09:00 – 17:00, bereiken op 070-3562479. (evt. inspreken)

Veelgestelde vragen

1.   Is mijn online betaling veilig? 
2.   Wat betaal ik voor de verzendkosten, betalingskosten en administratieve afhandeling? 
3.   Wat houdt de 30 dagen omruilgarantie in? 
4.   Betaal ik bij omruilen verzendkosten?
5.   Kan ik de artikelen ook zelf langsbrengen?
6.   Kan ik ook mijn geld terugkrijgen? 
7.   Betaal ik dan ook zelf de verzendkosten? 
8.   Hoe werkt het retourneren of omruilen? 
9.   Hoe snel ontvang ik de nieuwe artikelen? 
10. Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW? 
11. Hoe worden mijn klachten afgehandeld?


1. Is mijn online betaling veilig?
Uw online betaling wordt afgehandeld door iDEAL of bankoverschrijving. Onze betalingsmethoden zijn net zo veilig als internetbankieren. Die veiligheid is gegarandeerd omdat deze betalingsmethoden gebruik maken van dezelfde beveiligingsmaatregelen als de internetbankierssystemen van banken.


2. Wat betaal ik voor de verzendkosten, betalingskosten en administratieve afhandeling?
Onafhankelijk van het aantal producten dat u hebt besteld, betaalt u € 1,75 per bestelling, voor verzending binnen Nederland. Voor verzending buiten Nederland (Europa) rekenen wij een tarief van 4,75 per bestelling. Voor betalingskosten en administratieve afhandeling betaalt u bij DVDigital.nl niets.

3.  Wat houdt de 30-dagen omruilgarantie in?
Die biedt u een ruime zichttermijn om het product om te ruilen. Het product moet wel in de originele nieuwstaat zijn (dus nieuw en onbeschadigd) en in de originele verpakking zitten. 

4.  Betaal ik bij omruilen verzendkosten?
De verzendkosten voor het opsturen en weer ontvangen van een artikel zijn voor rekening van de ontvanger. Verzendkosten kunnen door ons niet worden vergoed. 

5. Kan ik de artikelen ook zelf langsbrengen?
Nee, helaas kan dat niet. Ons magazijn heeft namelijk geen balie. 
 
6. Kan ik ook mijn geld terugkrijgen?
Ja, het product dient wel binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd te zijn. Wij storten het bedrag dan zo spoedig mogelijk terug op de bij ons bekende rekening. 

7. Betaal ik dan ook zelf de verzendkosten?
Ja 

  8. Hoe werkt het retourneren of omruilen?
Eenvoudig, u stuurt een email naar blu-raydvdshop@blu-raydvdshop.nl met een kopie van uw bestellingsmail en de rede voor retourneren/omruilen.
U krijgt binnen 24 uur een email met de verzendinstructies.
 
9. Hoe snel ontvang ik de nieuwe artikelen?
Na ontvangst verzenden wij direct de nieuwe artikelen. 
 
10.  Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW? 
Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW


11. Hoe worden mijn klachten afgehandeld? 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht liefst via de e-mail aan ons door te geven, samen met een kopie van uw bestelling. Zo zien wij direct de gegevens die nodig zijn om u klacht snel te behandelen. Wij zullen altijd proberen de klacht zo snel mogelijk en naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:
E-mail: blu-raydvdshop@blu-raydvdshop.nl
Adres: Voorstondenstraat 44 
2548 SW Den Haag
Tel.: 070-3562479

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar DVDigital.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



Contactformulier DVDigital.nl:
 
Woorden overtypen ter controle
Om misbruik te voorkomen verzoeken we u deze woorden over te typen.